تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

به اندازه ى باور هاى هر کسى

با اون حرف بزن بیشتر که بگى

تو رو احمق فرض مى کنه

اگه مختارى که بین حق به جانب بودن

و مهربونى یکى رو انتخاب کنى،

مهربونى رو انتخاب کن.

روزت رو با نگاه کردن به آینه و گفتن

(دوستت دارم) تموم کن این کارو

٣٠ روز انجام بده و ببین چه قدر تغییر کردى

وقت کسى رو دوست دارى...

وقتى کسى رو دوست دارى،

شادیش برات زیباترین منظره زیبا دنیا و

ناراحتیش برات سنگین ترین غم دنیاست

گداى عشق

هیچ وقت عشق رو گدایى نکن،

معمولا چیز با ارزشى به گدا نمى دن

مَرَضِ عشق

عشق تنها مرضیه که بیمار

از اون لذت مى بره

سعادت

در زندگى یک سعادت وجود داره،

دوست داشتن و دوست داشته شدن

محتاج عشق

عشق به عشق محتاجه،

احتیاجى که آدما از اون لذت مى برن

زندگیش، زندگیمه!

کسى که ٥٠ نفر رو دوست داره، ٥٠ غصه داره

کسى که هیچ کس رو دوست نداره

هیچ غصه اى نداره

دل شکستن

شکستن دل کسى بهتر از

بى تفاوت بودن

نسبت به اونه

عشق واقعى یا تازه!

عشق تازه مى گه دوستت دارم

چون به تو نیاز دارم.

اما عشق واقعى به تو مى گه

به تو نیاز دارم چون دوستت دارم

عشق ضعیف

وقتى عشق ضعیف باشه،

خطاها بزرگ جلوه مى کنن

مراقبت هستم

مراقب شادى توام همون طور که تو

پاسبان شادى منى،

در آرامش نیستم

اگر در آرامش نباشى

شریک عشق

عشق نه دادنیه و نه گرفتنى،

عشق شریک شدنیه

عشق؛ متاسفم!

عشق یعنى اینکه؛

هیچ وقت مجبور نشى بگى:

متاسفم

خودتو بشناس!

مى گن: اگه کسى خودش رو بشناسه،

تموم آدماى دنیا رو مى تونه بشناسه

من مى گم: اگه کسى عاشق کسى باشه

خودش رو مى تونه بشناسه

حس عشق

عشق اون حِسیه

که شادى یکى دیگه باعث شادى تو بشه