تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

عیدتون پیشاپیش مبارک

سلام به شما دوستان خوبم
اول از همه باید بگم که ٤ شنبه سورى خوبى رو انشااله بگذرونین،و دوم اینکه عید خوبى رو براتون آرزو دارم.

سوختن غصه هایتان را در آتش امشب ((آرزو مندم)) ٤ شنبه سوریتون مبارک.

آرامش نابودى زمین

چند ساله زود مى خوابم از ترس

اینو مى گم ولى تو نترس

نمى دونم گوش مى کنى،که آخرشو بگم

زمین داره آروم نابود مى شه، اینم تَه ش

به نام خدا

به نام خدا، که هر چه داریم از آن اوست

مواظب شیطان باش، اون دروغ گوست

به نام ما

یه حرف تکرارى، یه قلم و خودکار

که آخرم، قرعه به نام ما افتاد

بازم باید بگیم از بدى هاى دنیا

که تو هم بخونى بگى، حرف ماست استاد

دعا کنین

یه روز خوب که خورشید وسط آسمونش بود

یه حرف که منو به کجا ها پرت کرد

اینقدر منو خوش حال کرد

که دلمو از خوش حالى پُر کرد

باز رفتم تو خیال

مثل همیشه خیلى باحال

ولى این شدنى بود

چى میشه همیشه قلبش در آینده با من باشه

قلب من منتظره که با اون باشه

دل خوشى

خدایا شکرت نفسم داره مى یاد و میره

نگو که قلبت مى خواد بگیره

مى خوام گلى به پات بریزم

تو بگو یاسمن یا سوسن

سرم درد مى کنه

انقدر که صدا هاى مزاحم درو برمه

یکى مى گه یکى مى خنده

یکى هم مثل من میمیره و مى گنده و،شاید تو اون دنیا بخنده

حوصلم سر رفته

کى میاد امروز با من بگرده

گفتم لااقل بیام یه چیزى بنویسیم

که بدونى هیچ موقع قلم از دستم نمى افته

Short letter*نامه ى کوتاه

,Up to two weeks holiday

Let's look at each other before the separation

!Just do not say I did not like

l do not believe

l write this for you

This is my handwriting;see


دو هفته به عیده،

بیا قبل جدایى همدیگرو نگاه کنیم

فقط نگو من رو دوست نداشتى!

چون من باورت ندارم

این رو برات نامه کردم

اینم دست خط منه؛ببین

Make yourself busy,do not trust anyone*خودتو سرگرم کن،به کسى اعتماد نکن

Go find someone like this for a future year

Do you think it should be a step in the right hear these words,I am asking the reader

...After'll hand you say:l wish


برو تو مثل امسال کسى رو پیدا کن براى سال آیندت

به نظرت کار درستیه که این حرفا رو گوش مى کنى مى گى خوانندم

بعد از دستشون میدى مى گى:اى کاش...