تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

سلام،من الآن پاسم شروع شد نگهبانى منظورمه.
همین اوله کاریه حاج آقاى مسجد گردان با یکى از پرسنل داشت حرف مى زد که اومد سمت بخشى که من در اون جا پست مى دم
آخه سمت من خلوته و جاى خوبى براى حرف زدن با کسى البته اگه کسى الکى بهت گیر نده،که مثلا چرا این جا وایسادى؛الآن هم کمو بیش
خاموشى تو گردان زده شده،و من منتظر پاس بخشمم که بیاد سلسله مراتب نگهبانى رو با اسم شب بهم بگه که هنوز نیومده.
من الآن گفتم یک یاد داشتى براى خودم داشته باشم از یگان جدید اونم نگهبانى که شما بخونین و اینم برام یه خاطره ى کوچیک بشه که شما بخونینش.
الآن بعد چند وقت به آسمون با دقت نگاه کردم که ماه رو دیدم انگار که الآن باورم شد کجام و دارم چى کار مى کنم.اومد بالاخره
پاسبخش عقده اى من،کارش رو انجام داد و کلى هم من عصبانى شدم ولى باز خون سردم و به کارم ادامه مى دم،کارش که تموم شد داشت
مى رفت گفت به من:حالا برو سر پستت منم گفتم زیر این چراغ وایساده بدم و شاید یه جورایى لهنم عصبانى بود و گفت چرا عصبانى هستى گفتم نه و رفت که ایشالاه خبر مرگش بیاد؛عقده اى،کم عقل،نفهم.
تا یاد داشتى دیگه فعلا خدا حافظ
                                                                                                                     ٢٢:٣٥                        ٩٣/٠٤/١٤

یه برگ شعر داشتم یادگارى از تو که اونم سوخت رفت هوا
کاش با من بودیو یک بار دیگه اون شعر رو مى نوشتى برام