تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

مهربانى

موج آرام نگاهت لاف دریا را شکست،از حصار شب گذشت و مرز فردا را شکست،غم به روى شانه هایم سال ها لم داده بود؛مهربانى هاى تو قندیل غم ها را شکست.

به سلامتى دریا که همه با لبش خاطره دارن،سلامتى کسانى که اگر صد لایه ایزوگامشون کنى بازم معرفت ازشون چیکه میکنه،سلامتى کسى که تو خیالمونه ولى بى خیالمونه،به سلامتى قشنگترین پول دنیا(تومن)چون هم تو هستى و هم من،سلامتى دوست خوبى که مثل خط سفید وسط جاده هاست تیکه تیکه میشه ولى بازم پا به پات میاد.

دیدى حافظ

دیدى حافظ که کنعان دلم بى ماه شد&عاقبت با عشق غم کوه امیدم آب شد             گفته بودى یوسف گم شده باز آید ولى&یوسف من تا قیامت هم نشین چاه شد

هستى من

هستى من،تو سر مستى من&آغاز همبستگى من          قلبم با تو بسته شده&تو که نبودى خیلى خسته شده

دوستى

دوستانى هستند مانند کوه ها استوار، راسخ، هم صحبتى با آنها شرف، رفاقت با آنان ضمانت سلامت فراموشى آنان محال و دعا برایشان واجب، و تو مصداق آنى.

چیستان

یک معادله ى جالب:از سن خودت ٢٠ سال کم کن، عدد باقیمانده را با ٧+کن، اگه عدد زوجه با ١+کن واگه فرده ١ رو ازش کم کن، دو رقم سمت راست تاریخ تولدتو بهش اضافه کن، نتیجه ى نهایى رو ولش کن، حالا حال خودت چطوره؟

چشم ها

چشم هایم را مى بندم تا تو را در قاب دیدگانم براى همیشه نگه دارم. من تو را هر روز صبح درآیینه چشم هایم شستشو میدهم و با تو به دنیا سلام میکنم کاش میدانستى تمام زندگى ام پیشکش نگاه توست. کاش مى فهمیدى که در قلبم چه جایگاهى دارى. من هرگز سکوت واژگانم را  نخواهم شکست. اى کاش تو مى توانستى از چشم هایم حرف هاى ناگفته ام را بخوانى.

سلامتى

به سلامتیه دریا که همه با لبش خاطره دارن، سلامتیه کسانیکه اگر صد لایه ایزوگامشون کنى بازم معرفت ازشون چیکه میکنه،سلامتیه کسى که تو خیالمونه ولى بى خیالمونه، به سلامتیه قشنگ ترین پول دنیا(تومن)چون هم تو هستى و هم من،سلامتیه دوست خوبى که مثل خط سفید وسط جاده هاست تیکه تیکه میشه ولى بازم پا به پات میاد.

یادته زیر گنبد کبود دو تا رفیق بودنو کلى حسود،تقصیر همون حسودا بود که حالا شده یکى بود یکى نبود.

سلام به دوستاى خوبم

سلام به شما،من امروز این وبلاگ رو تأسیس کردم تا بتونم متن هایم را براى شما به دید بزارم،خیلى خوش اومدین دوستان