تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

کاشکى از من مى خواستى

عهد و پیمانى با تو بستم یادته
حتما مى خواى بگى با اون که رابطه دارى همکارته
دیگه عین خیالم نیست،حتما با اون خوشى
مى دونم که الآن دارى حال مى کنى که روشى

مار نیش مى زنه

یه زبون دارم عینهو مار نیش زنه
اگه سر به سرم بزارین عینهو مار نیش مى زنه

هدف بسته

انگار دنیا شده وارونه***نمى خوام این حرفى که مى گم بى قافیه بمونه
مى خوام حرف بزنم از حرف خوشت مى یاد***آخ شرمنده نباید این حرفام یه جاهایى به زبون بیاد

مى خوام بگم برات از دلتنگیام
انگار تو هم از من دلتنگ ترى مى خواى من پیشت بیام

عشق داغ

مى خوام دیوونت کنم داغ شى از عشق
با همه هم دعوا کنى از سر عشق

سیر شدیم

یک ساله دیگه هم گذشت ما پیر شدیم
مى خوایم بمیریم*اینقدر از این دنیا دو رو دیدیم سیر شدیم

کم بیت

مى خوام حرف بزنم از آزادى***این حرفا تو دلمه مادر زادى
مى خوام بگم ما مثل شما از اول پولدار و دکتر نبودیم
مثل شما هم مثلا آخوند نبودیم
ما همیشه پول خوردیم از بازومون
همیشه یه زندگى خوب بوده آرزومون

تو هم بزن

مى خوام حرف دلتو بزنم
انگار مى خوان تو هم بزنن
مثل من تو هم تو سرى خور نباش
به خودت بجنب و سیع باش