تعبیر شعر
تعبیر شعر

تعبیر شعر

از دست تو در هر غزلم آه زیاد است 

یوسف شدنت را چه کنم چاه زیاد است


دلتنگ تر از شازده ی کوچک ِ قصه

هستی و به سیارک من راه زیاد است


تنهایم و تنهایم و تنهایم و تنها

همدم شده کم آدم همراه زیاد است


تقدیر قشنگیست که در بازی شطرنج

آیینه به دستان تو و شاه زیاد است 


امشب شب مهتابی آقای غزل هاست

تصویر تو در مردمکم ماه زیاد است


من شاعر چشمان قشنگت شدم اما

از دست تو در هر غزلم آه زیاد است

نظرات 3 + ارسال نظر
elham شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 17:00 http://qfb.blogfa.com/

وسعت دوست داشتن را اندازه نگیر…
زیادش هم کم است
تنها با آن سیراب شو
رشد کن…
شکل بگیر…
و کامل شو… خودِ دوست داشتن مهم است
نه زمانش...
نه پایداری اش…
نه مالکیتش…
و نه حد و حدودش… سرت را بالا کن…
نگاه کن…
دوست داشتن خدا را ببین…
یاد بگیر که دوست داشتنت را کادو پیچ نکنی ..

elham شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 16:48 http://qfb.blogfa.com/

این جا کسی است پنهان
همچـــــــون خیال در دل
اما فــــــــــــــروغ رویش
ارکان من گرفتـــــــْْــــــــه


#مولانا

تشکر از حضور سبزتون

Hasti شنبه 2 مرداد 1395 ساعت 12:20

تشکر از حضور پایدارتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد